Misyon - Vizyon
23 Ocak 2020 Perşembe 11:23 tarihinde yayınlandıKurumsal Misyonumuz;
Harran Üniversitesi ve birimlerinin kurumsal kimliğini, marka değerini ve itibarını ulusal ve uluslararası alanlarda en etkin şekilde korumak, geliştirmek ve yükseltmek üzere iletişim hedefleri belirlemek ve hedeflere yönelik stratejiler geliştirerek uygun eylem programlarının uygulama sürecini yönetmek, kurumsal iletişimin alanına giren tüm iletişim, tanıtım ve pazarlama iletişimi süreçlerini bütünsel bir algıya hizmet edecek düzeyde koordine edecek çalışmalarda bulunmayı amaçlamaktadır.
Kurumsal Vizyonumuz;
Halkla İlişkiler, Marka, Sanat, Medya, Tanıtım ve Tasarım olmak üzere altı ana birimden oluşmaktadır. Her birimde ayrı uzmanlıklara sahip alan sorumluları görev yapmaktadır. Her birim kendi alanına dair planlamaları ve çalışmaları gerçekleştirerek; birimler arası uyumlu ve koordineli çalışmaktadır. Hedefimiz, yapacağımız çalışmalar ve araştırmalarla üniversitemize en üst düzeyde hizmet etmektir.